×

Klachten

Wij horen het graag als u vindt dat er bepaalde dingen beter kunnen of moeten. Tips zijn altijd welkom! 

Als u tevreden bent over onze zorg kunt u ons een compliment geven.

Heeft u een klacht dan zoeken we samen naar een oplossing. Onze klachtenbemiddelaar kan u daarbij helpen. 

Wij willen u de best mogelijke zorg en dienstverlening bieden. Toch kunnen er misverstanden of ergernissen ontstaan. Wij willen graag met u zoeken naar een oplossing en de kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren. Daarom: als u niet tevreden bent, spreek de betrokken medewerker of leidinggevende daar dan op aan. Dat werkt doorgaans het best. Ook kunt u contact opnemen met de manager. Wij hebben ook een Reglement Klachten en een flyer 'Niet tevreden? Een klacht?'

Onafhankelijke klachtenbemiddelaar

De onafhankelijke klachtenbemiddelaar is in dienst van Expertisecentrum Quasir en kan adviseren over mogelijke stappen. Zij behandelt uw klacht vertrouwelijk. U kunt met haar in contact komen via: 

Wilt u geen gesprek maar direct een klacht indienen, dan kan dit via het digitale klachtenformulier.

Overige instanties

Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenbemiddelaar:

Tips of complimenten

Wij horen het graag als u vindt dat er bepaalde dingen beter/anders kunnen of moeten. Tips zijn daarom altijd welkom! 
Ook als u tevreden bent over onze zorg kunt u dit middels een compliment kenbaar maken.
Zowel een tip als compliment kunt u aangeven via een digitale formulier
Ook op Zorgkaart Nederland kunt u een waardering achterlaten.