Klachten, meldingen of datalek
Wij willen u de best mogelijke zorg en dienstverlening bieden. Toch kunnen er misverstanden of ergernissen ontstaan. Wij willen graag met u zoeken naar een oplossing en de kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren. Daarom: als u niet tevreden bent, spreek de betrokken medewerker of leidinggevende daar dan op aan. Dat werkt doorgaans het best. Ook kunt u contact opnemen met de manager.
Daarnaast kunt u ons informeren via de onafhankelijke klachtenbemiddelaar mevrouw A. Hoogland, 06 51839058, a.hoogland@zhga.nl of p/a Zonnehuisgroep Amstelland, Postbus 567, 1180 AN Amstelveen.
Privacy
Zonnehuisgroep Amstelland komt door haar werk regelmatig in aanraking met privacygevoelige zaken. Daar gaan we uiteraard zorgvuldig mee om. Cliënten, hun naasten en onze medewerkers mogen er van uitgaan dat wij er alles aan doen om misbruik van persoonsgegevens te voorkomen. De privacywet (de Algemene Verordening Gegevensbescherming) is hierbij onze leidraad. Heeft u vragen of opmerkingen over ons privacybeleid? Mail ze aan onze Functionaris Gegevensbescherming: FG@zhga.nl.
Indien u signaleert dat vertrouwelijke informatie (bijvoorbeeld adresgegevens of gegevens over gezondheid) binnen locaties van Zonnehuisgroep Amstelland toegankelijk is voor anderen waar dit niet voor bedoeld is, vernemen wij dat graag via een mail aan rvb@zhga.nl met gegevens over waar (locatie) u wanneer welke gegevens u heeft gezien. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op over de maatregelen die kunnen worden genomen. U kunt ook de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) benaderen.
In het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) vindt u hier ons privacyreglement.